alttitle
Kosten leiderschaptraining

SAMEN VERSCHIL MAKEN

Wie zijn onze klanten?

Wij werken op strategisch, tactisch en operationeel niveau met directie, management en medewerkers van het middenbedrijf.  Veelal familiebedrijven als BOAL, Sion Orchids, Team Vier, Jimmy’s Popcorn en Ormer ICT. Wat zij gemeen hebben is dat zij zich in een groeifase bevinden en die groei in goede banen willen leiden. We ontwikkelen in co-creatie trajecten, waardoor bedrijfsbreed wordt geïnvesteerd in leiderschap, ondernemerschap en in het professionaliseren van bedrijfsonderdelen.

Medewerkers en leidinggevenden van allerlei organisaties weten onze coaches te vinden met loopbaanvragen of om te werken aan hun leiderschapsontwikkeling en wendbaarheid. Ondernemers zoeken ons op als sparringspartner.

We werken voor grote organisaties als NS, KPN, ASR, ANWB, de Gemeente Rotterdam en de Gemeente Katwijk. Daar werken we aan het vergroten van wendbaarheid en het bevorderen van duurzame inzetbaarheid en innovatie. Zo zijn programma’s als Leading Change, Future Fit Friday, Expeditie Binnenstebuiten en In Beweging ontstaan. Onder het mom ‘alleen samen maak je verschil’, verbinden wij onze opdrachtgevers aan elkaar, zodat zij ervaringen en ideeën met elkaar kunnen delen.

Hoe kijken wij aan tegen onze klanten?

Het is en blijft fascinerend wat een klant doet en hoe het zo gekomen is. De oorsprong. De dilemma’s. De toekomstplannen. Het spanningsveld daartussen. Wij verdiepen ons in onze opdrachtgevers. Nemen een kijkje in het bedrijf, voeren intakes. Duiken van top tot teen in vraagstuk, context, mogelijkheden en oplossingsrichtingen. Gaan er zo dicht mogelijk op zitten én blijven van een afstand kijken. Zo ontrafelen we complexiteiten in samenwerking en dynamiek. We helpen klanten een pas op de plaats te maken, waardoor zij zelf meer gaan doorzien. We trekken duurzaam met elkaar op en werken toe naar concrete en meetbare doelen en resultaten.

9,1 gemiddelde waardering 10 coachweken | 79 deelnemers
8,8 gemiddelde waardering Binnenstebuiten coachtrajecten
1.891 mensen getraind dit jaar | 90% scoort 'zeer goed - uitstekend'

Ontwikkelpartner van BOAL

BOAL investeert in het future fit maken van haar mensen en bedrijfsonderdelen. Binnenstebuiten bouwt sinds 2017 als ontwikkelpartner mee aan een toekomstbestendige organisatie. In co-creatie met HR en directie hebben wij een integrale aanpak ontwikkeld, die Customer Intimacy verstevigt, samenwerking professionaliseert en wendbaarheid van mensen vergroot. Met een variëteit aan interventies wordt op individueel en teamniveau getraind en gecoacht op soft en hard skills. Van directie tot sales, planning & logistiek en sinds kort ook de fabriek.

Ontwikkelpartner van KPN

Binnen KPN Technium werken 650 mensen. Hun werk verandert, verplaatst of verdwijnt door technologische innovatie, nieuwe klantvragen en veranderende marktomstandigheden. Dat heeft impact op mensen. Het People & Team Development Center van KPN ontwikkelde voor hen, met HR en Binnenstebuiten, een integrale aanpak. Wekelijks wordt de Future Fit Friday georganiseerd; een dag van professionele en persoonlijke ontwikkeling waar mensen aan het vergroten van hun mobiliteit werken. Vast onderdeel is het ‘What gets you fired up?’ gesprek met een coach van Binnenstebuiten.  Tijdens verdiepende, persoonlijke gesprekken over hun Ikigai ontdekken mensen hun drijfveren, talenten en kwaliteiten. Resultaat is een helder beeld van mogelijkheden, ambities, dromen én van de weg om daar te komen. Sinds de zomer van 2018 hebben 254 mensen naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van deze gesprekken en hebben wij mogen bijdragen aan hun duurzame inzetbaarheid.

Binnenstebuiten

FUNFACT | 10 jaar BB | 150 diners | 256 lunches

Wist jij dat samen koken en aan tafel gaan, sinds het ontstaan van de mens, een belangrijke rol speelt? Proosten, samen eten, verhalen delen zijn rituelen die bijdragen aan veiligheid en vertrouwen. Ook als mensen elkaar nog niet echt kennen. Met koks Leo Keijzer en Simone van Bezooijen hebben wij gedenkwaardige diners beleefd. Tanja Mol verzorgt in de Villa regelmatig lunches en hapjes voor teams. Het werkt. Het is lekker en vooral leuk en waardevol.

Wat betekenen onze klanten voor ons?

Onze klanten zijn onze reden van bestaan. We hebben bewondering en respect voor wat zij in de wereld hebben gezet. Zijn benieuwd naar ontwikkelingen en plannen. De vraagstukken, dynamieken en uitdagingen waar zij dagelijks mee te maken hebben intrigeren ons. Hun mensen en onderlinge verstandhoudingen net zo. Wij doen niets liever dan dilemma’s doorgronden en zo klanten daadwerkelijk helpen bewegen. Niets geeft meer voldoening dan een blije, tevreden klant. Het drijft ons hen verder te brengen, bewuster van mogelijkheden tot groei en ontwikkeling, en tot zichtbare en tastbare resultaten te komen.

89% van onze offertes wordt een opdracht | periode 2009 - 2021
8 preferred supplier contracten met grootbedrijf en gemeentes in 2021
92% vond baan ipv boventalligheid | 465 mensen | 26% baan binnen |37% baan buiten | 29% plek in vernieuwde organisatie
Lees meer ervaringen van klanten

Lees meer ervaringen van klanten

Wat levert het op?

Leervermogen is het vermogen van mensen, teams en organisaties om te reflecteren, schakelen, verbinden en creëren. Wij hebben de afgelopen jaren de leeropbrengst bij onze klanten aanzienlijk doen stijgen. Concreet blijkt dat uit het feit dat onze klanten hun doelstellingen, die zij bij de start van elk traject bepalen, realiseren. Denk aan winstdoelstellingen, klanttevredenheid, customer intimacy. Of aan het voorkomen van boventalligheid door het in beweging brengen van grote groepen mensen op weg naar een andere werkende toekomst. Factoren die daarbij positief van invloed zijn:

  • in co-creatie met onze opdrachtgevers en partners werken
  • maatwerktrajecten ontwikkelen op basis van input van deelnemers
  • met organisatie- en leerdoelen werken en tussentijds voortgang meten
  • directies en managers doen zelf actief mee
  • intrinsieke motivatie van deelnemers is leidend
  • toepassen van de 70 – 20 – 10 leermethodiek
  • mensen op laagdrempelige wijze kennis laten maken met ons team en ons aanbod
  • keuzevrijheid, geen verplichte deelname aan trajecten
Binnenstebuiten

Ontdek wat Op de Mat inhoudt

Op de hoogte blijven van interessante info? We zullen niet stalken, beloofd.